Deckerová (44) se stane šéfovou nové divize zaměřené na reklamu, která je hlavním zdrojem příjmů společnosti. Mediální a komunikační služby a další produktové skupiny budou sloučeny do divize zaměřené na marketing a mezinárodní aktivity. Provozní ředitel Daniel Rosensweig, jenž mohl být konkurentem Deckerové v boji o post generálního ředitele, v březnu opustí firmu.
"Dáváme správné lidi na správná místa, abychom uskutečnili plánovanou růstovou strategii," prohlásil Semel (64), který je rovněž předsedou správní rady společnosti. Mluvčí firmy upozornila, že Semel zatím nemá v plánu Yahoo opustit.
"Je to teprve začátek toho, co musí Yahoo udělat," řekl k reorganizaci analytik Jordan Rohan ze společnosti RBC Capital Markets. "Může to zabrat celý rok 2007. Podobné změny jsou evoluční, ne revoluční. Noví šéfové divizí budou potřebovat čas na to, aby porozuměli velikosti úkolů, jež dostali do roku," dodal.
Společnost Yahoo se nyní potýká se změnami na internetovém trhu s reklamou. Zisk firmy se ve třetím čtvrtletí propadl o více než třetinu, zatímco zisk konkurenta Google se téměř zdvojnásobil. To přimělo Semela k vyjádření nespokojenosti s finanční výkonností podniku. Akcie společnosti Yahoo se letos propadly zhruba o 30 procent, zatímco Google posílil přibližně o 17 procent.