"Považujeme za důležité o tom hovořit, protože mnoho lidí mělo pochybnosti, zda tady zůstaneme dlouho. Jestliže investujeme do automobilky takový objem peněz, pak z této země nemůžeme odejít," vysvětlil. Stavbu první evropské továrny firmy Hyundai podle sílící koruna nijak zvlášť neohrožuje, protože její objem je definován v eurech.
Podle něj je zařízení pro výrobu automobilů tak složité a těžké, že ho nelze přestěhovat do jiné země. "Jsou případy, že se investoři stěhují, ale oni dělají malé věci, kdežto my děláme auta a jejich výroba náročná," dodal. Výroba bude probíhat pomocí robotů, které jsou takřka nepřemístitelné. Lisy o kapacitě 5000 tun mají životnost do první generální opravy 30 let a jejich předčasná demontáž a přemístění jsou vyloučeny. Náklady na přestěhování takové továrny jsou podle firmy Hyundai vyšší než náklady na vybudování nového závodu.
Společnost Hyundai Motor Company má výrobní závody v Číně, Indii a Spojených státech amerických. Všechna auta prodaná v Evropě jsou importována z Koreje, což je zdlouhavé, nepružné a zatížené dovozními cly a zdržením dodávek. Loni firma Hyundai prodala na evropském trhu více než 370.000 aut. Cílem je překročit hranici 700.000 prodaných aut v roce 2010.
Stavba automobilové továrny v Nošovicích je největší letošní investicí v České republice. Výstavba výrobních a administrativních objektů by měla být zahájena počátkem roku 2007, začátek sériové výroby je plánován na počátek roku 2009. Hyundai bude v Nošovicích v první etapě vyrábět 200.000 aut ročně, od roku 2011 pak 300.000 aut ročně. Nošovická továrna Hyundai bude provozem a objemem výroby podobná své sesterské automobilce Kia Motors ve slovenské Žilině, která dnes spouští sériovou výrobu.