"Komerčnímu spuštění zatím brání zákon, který zakazuje propojení majitele kmitočtů pro vysílání a držitele vysílací licence," dodal Mahler. Firma podle něj jedná s konkurenčními O2 a Vodafone o vybudování společného multiplexu, což by znamenalo nižší náklady a rychlejší návratnost investice.
Technologie DVB-H je velmi podobná standardu DVB-T pro pozemní digitální vysílání, který startuje i v ČR. DVB-H je však lépe uzpůsobena pro pohyb přijímače a navíc umožňuje přijímat až 40 programů, což je až desetinásobek proti uvažovanému množství v rámci jednoho multiplexu pozemního vysílání. Proti mobilnímu UMTS není omezená počtem připojených uživatelů, její nevýhodou však je menší komfort pro interaktivní služby.
Po komerčním uvedení služby by zákazníci měli získat za paušální měsíční poplatek přístup k základní programové nabídce, která by obsahovala kanály České televize, Novy či Primy. Zvažovaná cenová hladina pro volně šiřitelné programy se pohybuje mezi 50 a 100 Kč měsíčně. Za další prémiové kanály by zákazník platil zvlášť, a to buď za zhlédnuté pořady, či za čas.
První testy digitální televize přes mobil proběhly v roce 2004 v Německu. O dva roky později spustil italský operátor TIM první komerční síť, ve které během měsíce získal 100.000 uživatelů. V současnosti technologii testuje 24 států a osm oznámilo komerční spuštění na příští rok.