„Nejvyšší nárůst čistého ročního pojistného jsme zaznamenali u vlastní odbytové cesty v oblasti pojištění léčebných výloh, a to o 60,7 % na 27,6 mil. korun, velmi dobrých výsledků však bylo dosaženo i v segmentech životního (nárůst o 31,2 % na 9 mil. korun) a ve zbývajících segmentech neživotního pojištění (nárůst o 35 % na 4,4 mil. korun)“, uvádí Kurt Rössler, člen představenstva Victoria Volksbanken pojišťovna a.s.
Ke konci roku 2006 očekává pojišťovna Victoria Volksbanken oproti loňskému roku předběžný nárůst celkového objemu předepsaného pojistného o 14,3 % na 255 mil. korun. Tento nárůst znatelně převyšuje obecný trend českého pojistného trhu, který z pohledu předepsaného pojistného vykázal k 30. září 2006 růst jen o 2,78 %.
„Hlavním cílem naší společnosti je nejpozději do roku 2011 zvýšit celkový objem předepsaného pojistného na 1 mld. korun. Tato strategie je založena především na spokojených klientech, kvalifikovaných a motivovaných spolupracovnících, konkurenceschopných produktech a službách a v neposlední řadě na konceptu ziskové a rostoucí společnosti“, představuje vizi společnosti Kurt Rössler.
Pojišťovna Victoria Volksbanken chce při plnění uvedeného cíle intenzivně spolupracovat s Milanem Barošem, útočníkem fotbalové reprezentace České republiky, a to především při propagaci velmi úspěšného produktu cestovního pojištění. Významnou oporu představují také prodejní cesty skupiny Volksbanken a Hamburg-Mannheimer.