Jde např. o projekty ve spolupráci s občanským sdružením Život 90, Nadací Partnerství nebo Nadací VIA. Tato akce je součástí strategického programu Banka první volby, prostřednictvím kterého Česká spořitelna podniká přes 60 aktivit, jenž dále upevní její pozici lídra trhu v oblasti drobného bankovnictví a finančních trhů a posílí význam v oblasti služeb firemní klientele.
Zaměstnanci Finanční skupiny České spořitelny se již v minulosti zapojili do charitativních aktivit – např. v srpnu loňského roku umožnila Nadace České spořitelny zaměstnancům zapojit se do projektu „Život rozkvétá ve Tvých rukou“, ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové a letos v zimě zaměstnance motivovala k aktivní účasti a pomoci v rámci Tříkrálové sbírky, kterou organizuje dlouholetý partner Nadace CS, Sdružení Česká katolická charita.
„Naši zaměstnanci v předchozích projektech dokázali, že si plně uvědomují svou odpovědnost vůči společnosti, která jejich pomoc tolik potřebuje. Česká spořitelna připravuje i další podobné inovativní aktivity. I do budoucna plánujeme být bankou, která přináší nové trendy, a to nejen v oblasti donátorství či společenské zodpovědnosti“, řekla Jarmila Plachá, ředitelka odboru korporátního marketingu a sponzoringu České spořitelny a zároveň Předsedkyně Správní rady Nadace České spořitelny.
Finanční skupina České spořitelny patří již tradičně mezi největší donátory a podporovatele jak v oblasti sponzoringu, tak charity a společensky prospěšných projektů. Česká spořitelna a její nadace podpořily obecně prospěšné projekty v minulém roce částkou 51 mil. Kč, díky této částce se České spořitelně podařilo obhájit čtvrté místo v žebříčku vyhlašovaným každoročně občanským sdružením Fórum dárců v anketě Top Firemní Filantrop.