Zatím bude z Prahy na Slovensko létat jeden spoj denně, později by se počet letů mohl zdvojnásobit. "Na linku nejdříve nasadíme letadlo Saab 340 s kapacitou 33 cestujících," upřesnil Zátorský. Stejnou linku, jen bez přistání v Ostravě, provozují také ČSA ve spolupráci s Tatra Air. CCA jim chce konkurovat nejen cenou, ale také vhodnějšími časy odletů a příletů.
CCA již více než rok provozuje linku do Vídně a od letního letového řádu chce létat také do Amsterdamu. "Kdybychom zůstali u provozování jedné linky, tak ji budeme muset pořád dotovat. Když budeme mít více destinací, náklady se postupně rozmělní," řekl Zátorský.
Linka do Vídně by letošní rok nepřežila bez dotací, její ztráta se vyšplhala na více než 50 milionů korun. Moravskoslezský kraj přispěl na úhradu ztráty 40 miliony, zbytek zaplatila firma ze svého. Zisk vytváří zejména díky provozování pravidelné cargo dopravy v zahraničí. Počet cestujících na lince do Vídně se každý měsíc zvyšuje přibližně o 200 lidí, nyní přepraví měsíčně kolem 2200 pasažérů a blíží se k padesátiprocentní obsazenosti. "Když se obsazenost dostane nad 60 procent, linka začne být soběstačná a žádné dotace potřebovat nebude," vysvětlil Zátorský.
Podle Zátorského dnes v Evropě není možné spustit linku, která by hned začala vydělávat. "Vše se musí dlouhodobě připravovat, od vhodného letadla až po reklamu. Jen vycvičení posádky stojí dva miliony korun," řekl Zátorský.
Geofin rozvíjí v leteckém průmyslu i další aktivity, nedávno například oznámil více než miliardovou investici do výstavby opravny obřích letounů na mošnovském letišti. Kromě letectví se holding angažuje také ve stavebnictví a developerských aktivitách. Letos koupil od OKD stavební firmu VOKD.