„Přístupem k standardům České bankovní asociace č.18 a č.19 se pro GE Money Bank ve vztahu ke klientům příliš nemění. Naše banka si dlouhodobě zakládá na transparentnosti a své produkty a služby nastavuje tak, aby byly pro klienty co nejjednodušší,“ řekl Pieter van Groos, Country Manager GE Money pro Českou republiku a Slovensko a generální ředitel GE Money Bank. „Ke zkvalitňování bankovního prostředí v České republice chceme z pozice inovátora trhu přispívat i nadále. Na začátek února proto chystáme další převratnou novinku, která jednoznačně přispěje k flexibilitě a svobodě na českém bankovním trhu,“ dodal Pieter van Groos.
Zásady poskytování předsmluvních informací souvisejících s úvěry na bydlení je dobrovolný kodex, který sjednala evropská sdružení spotřebitelů a sdružení působící v oblasti poskytování úvěrů. Instituce, které k ujednání přistoupí, musí klientovi v rámci nabídky hypotéky předkládat kromě výše hypotéky a vyčíslení splátky i tzv. ESIP – Evropský standardizovaný informační přehled. Tento dokument poskytuje žadateli kompletní informace o podmínkách hypotečního úvěru, včetně vyčíslení jednorázových nákladů, podmínek předčasného splacení, názorného přehledu splácení nebo povinnosti zřídit si u banky běžný účet.
Kodex chování mezi bankami a klienty (Standard ČBA č. 19 z roku 2005) vychází z předpokladu, že banka je profesionál, který musí s klienty jednat jako s laiky v oblasti finančních služeb. Přistoupením ke kodexu se banky zavazují dodržovat ve vztahu ke klientům jednotný přístup.
S plným zněním těchto standardů se klienti GE Money Bank mohou seznámit na internetových stránkách www.gemoney.cz nebo na všech 209 obchodních místech GE Money Bank. Informace lze také nalézt na stránkách České bankovní asociace v sekci Ochrana spotřebitele.