Podmínky dohody, jež vstoupila v platnost 5. ledna, nebyly zveřejněny. Pivovary se nicméně shodly, že tato jejich spolupráce nemůže být při žádném ze vzájemných sporů využita jako podpůrný argument pro jednu ze stran, napsala agentura Reuters.
Anheuser-Busch kontroluje asi polovinu amerického trhu s pivem a jeho značka Bud Light je nejprodávanější v zemi. Firma ale sází také na rostoucí popularitu dovážených piv, která spolu s víny a destiláty snižují prodej piv z produkce amerických pivovarů.
Společnost již dováží pivo Grolsh z Nizozemska, Tiger ze Singapuru a Kirin z Japonska. Nedávno ohlásila dohodu s největším světovým pivovarem InBev, díky které získá exkluzivní práva na distribuci jeho značek, jako jsou Stella Artois, Beck's, Bass Pale Ale a Hoegaarden, ve Spojených státech.
Budvar je třetím největším pivovarem v České republice a patří mezi přední tuzemské exportéry piva. Zhruba polovina z jeho roční produkce se vyváží do 50 zemí.