Generální ředitel společnosti Bel Sýry Česko Philippe Champlong očekává, že výrobky Gervais v kombinaci s želetavským sýrem Almette přinesou firmě na českém trhu čerstvých sýrů konkurenční výhodu. "Díky této akvizici vzroste tržní podíl BSČ na více než 20 procent, čímž se staneme jedním z lídrů v segmentu čerstvých sýrů," uvedl Champlong.
Danone se podle generálního ředitele Gillese Rabouilla soustředí na rozvoj svých klíčových značek, jako je Actimel, Activia, Dobrá Máma, Vitalinea a Kostíci.
BSČ je součástí francouzské skupiny Fromageries Bel. Na český trh vstoupila v roce 1995 uvedením značky Veselá kráva. K jejím značkám patří dále například Želetava. V nabídce má také sýr Smetanito, dříve Apetitto. O jeho původní značku společnost vede dlouholetý spor s konkurenční firmou TPK. Bel sýry Česko ročně v Česku prodá přibližně 10.000 tun výrobků při obratu přesahujícím jeden a půl miliardy korun.
V Česku se ročně prodá přes 100.000 tun sýrů v hodnotě přesahující 19 miliard korun. Spotřebou 10,5 kilogramu sýrů na hlavu za rok jsou Češi průměrní, v konzumaci tavených sýrů jsou ale na evropské špici.