...finanční výkon je v souladu s jejím vlastním očekáváním.
Jihoafrický SABMiller, světová dvojka a výrobce Plzeňského Prazdroje nebo Smädného mnicha, uvedl, že jádrový výstav za devět měsíců do prosince 2006 stoupl o 9,5 procenta.
Společnost se sídlem v Londýně zahrnula do zprávy za období od října do prosince výsledky jihoamerické firmy Bavaria, již koupila v říjnu 2005. Desetiprocentní nárůst produkce ve třetím kvartále přichází poté, co za první fiskální pololetí firma vykázala vzestup o 9 procent.
Na domácím trhu, z něhož plyne přes 30 procent zisku skupiny, stoupl výstav za třetí kvartál i prvních devět měsíců fiskálního roku téměř o 1 procento.
V Latinské Americe, z níž pochází zhruba pětina zisku skupiny, stoupl výstav za třetí čtvrtletí o 12 procent, za první tři kvartály pak přidal 11 procent.
V severní Americe stoupl prodej maloobchodníkům o 4,3 procenta, ale na jádrové bázi klesl o 0,9 procenta. Výstav přední značky Miller Lite ve třetím kvartále stoupl o 1,5 procenta.
((Přeložil: Robert Müller; Editoval: Dušan Bučánek; prague.newsroom@reuters.com, Reuters Messaging: robert.muller.reuters.com@reuters.net, +420-2-2419-0477))
[LONDÝN/Reuters/Finance.cz]