"Rozhodli jsme se vstoupit do nového spotřebitelského segmentu, ve kterém jsme dosud neměli žádný produkt. Nyní budeme mít v nabídce prémiovou TOP značku Budweiser Budvar a kvalitní značku středního cenového segmentu," řekl ředitel pivovaru Jiří Boček. Podle manažerky značky Pavlíny Jandová osloví pivo zcela novou skupinu zákazníků. Jak se bude výrobek jmenovat a další podrobnosti Budvar oznámí těsně před jeho uvedením na trh.
Naposledy českobudějovický pivovar rozšířil svou nabídku v roce 2004, kdy začal po téměř padesátileté odmlce vařit tmavý ležák. O rok později jej poprvé vyvezl do zahraničí. Loni se výstav tmavého ležáku přiblížil hranici 20.000 hektolitrů, což bylo meziročně o téměř 40 procent více.
Budvar je třetím největším pivovarem v České republice a patří mezi přední tuzemské exportéry piva. Loni zvýšil vývoz o sedm procent na rekordních 556.000 hektolitrů piva. Výstav pivovaru loni vzrostl o pět procent na 1,151 milionu hektolitrů piva.