Česká spořitelna nabízí od ledna 2007 novou službu SERVIS 24 – START pro klienty, kteří nemají u ČS účet a chtějí mít přehled o svých produktech u dceřiných společností ČS. Zároveň ČS nasadila nové funkčnosti u služby SERVIS 24 – klienti mohou změnit parametry smlouvy o stavebním spoření, aktualizovat osobní údaje a sledovat transakční historii u vkladových i úvěrových účtů stavebního spoření. Firemní klienti využívající BUSINESS 24 získají nově přehled o úvěrových účtech, mohou zakládat vkladové účty, vyměňovat si dokumenty s bankou a také využívat např. souhlasy s inkasem, trvalé příkazy k úhradě, k inkasu i k regulaci zůstatku.
Službu SERVIS 24 – START mohou využívat klienti dceřiných společností České spořitelny - stavební spořitelny, pojišťovny, penzijního fondu a investiční společnosti, kteří nemají u České spořitelny žádný účet. Pomocí nové služby mohou nahlížet na účty stavebního spoření, penzijního připojištění, životního pojištění či na majetkové účty. SERVIS 24 – START umožňuje klientovi stejný rozsah služeb u produktů dceřiných společností ČS jako SERVIS 24 zřízený ke sporožirovému účtu. Zřízení i využívání této služby je zdarma.
Služba SERVIS 24 zahrnuje Telebanking, Internetbanking a GSM banking. Všechny tři služby může klient využívat za jediný poplatek a s jedinou sadou přístupových kódů. Internetové bankovnictví využívalo na konci minulého roku zhruba 690 000 klientů, Telebanking 770 000 klientů a GSM banking 73 000 klientů.
Služba BUSINESS 24 je určena pro firemní klientelu a v současné době má téměř 15 000 uživatelů.