Předepsané pojistné Pojišťovny ČS meziročně vzrostlo o 81 % na 4,4 mld. Kč

22.01.2007 | , Česká spořitelna
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Předepsané pojistné Pojišťovny České spořitelny (PČS) dosáhlo v roce 2006 celkového objemu 4,4 mld. Kč, což je oproti roku 2005 nárůst o téměř 81 %.

Z celkového objemu předepsaného pojistného bylo 75 % realizováno prostřednictvím pobočkové sítě České spořitelny, meziročně tak prodej životního pojištění přes pobočky ČS vzrostl o téměř 122 %. Zároveň PČS zhodnotila v roce 2006 prostředky svých klientů až o 5,5 %.

„Objem předepsaného pojistného životního pojištění v loňském roce je pro Pojišťovnu České spořitelny historicky nejvyšší od svého založení. Jedním z faktorů tohoto pozitivního vývoje byla také výrazná změna naší obchodní strategie, kterou jsme realizovali začátkem loňského roku. Výše zhodnocení vložených prostředků našich klientů je dalším potvrzením dlouhodobě stabilní investiční strategie Pojišťovny České spořitelny,“ komentuje výsledky Petr Zapletal, předseda představenstva a generální ředitel Pojišťovny České spořitelny.

Průměrné zhodnocení prostředků klientů PČS dosáhlo výše 4,35 %. Produkty flexibilního životního pojištění FLEXI zaznamenaly zhodnocení vložených prostředků od 3,6 % do 4 % (dle stáří pojistné smlouvy).
U jednorázově placeného Kapitálového životního pojištění KAPITÁL bylo dosaženo zhodnocení mezi 3,4 % - 5,4 % (v závislosti na době sjednání pojistné smlouvy*). V rámci Investičního živnostního pojištění FLEXI INVEST byly zhodnoceny prostředky vložené do investičních fondů následovně: Stabilní investiční program – 2,4 %, Dynamický program – 1,3 %, Akciový program – 3 %.
 
Od ledna 2007 mohou klienti Pojišťovny České spořitelny, kteří nemají běžný či sporožirový účet u České spořitelny, využít novou službu České spořitelny SERVIS 24 - START, díky níž získají detailní informace o své pojistné smlouvě. Klientům se tak rozšiřuje možnost získat podrobné informace ke sjednanému životnímu pojištění, např. stav pojistné smlouvy, úhrada pojistného, výplata pojistného plnění.
U produktů flexibilního životního pojištění FLEXI, FLEXI INVEST a FLEXI JUNIOR má navíc pojistník možnost si ověřit stav kapitálové hodnoty pojistné smlouvy. Službu si klienti mohou zřídit v kterékoliv pobočce České spořitelny a její zřízení a správa jsou zdarma. Služba SERVIS 24 – START umožňuje klientům přístup k informacím o svém životním pojištění kdykoli a kdekoli prostřednictvím internetové aplikace.
 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy