Domácí prodej piva Plzeňského Prazdroje zaznamenal loni růst o 2,4 procenta na 8,1 milionu hektolitrů. Nejvíce vzrostl prodej v regionu jižních Čech, kde stoupl meziročně o sedm procent. Značka Pilsner Urquell zvýšila prodaný objem o 4,6 procenta, nejprodávanější Gambrinus pak o dvě procenta. Nejlepších meziročních výsledků dosáhl Velkopopovický Kozel s nárůstem o 10,3 procenta.
Plzeňský Prazdroj loni podle Shorta potvrdil postavení největšího českého exportéra piva a jeho výrobce v zahraničí. Celkový objem prodeje značek Plzeňského Prazdroje v cizině vzrostl o 17,5 procenta. K tomu přispěl hlavně prodej značky Pilsner Urquell.
Celkem vyvezl Plzeňský Prazdroj 786.000 hektolitrů piva, což byl nárůst o 10,6 procenta. Se 646.000 prodanými hektolitry a nárůstem o 12,7 procenta se na tomto výsledku podílel ležák Pilsner Urquell, o zbylou část se postaral hlavně Velkopopovický Kozel.
V letošním roce by chtěla společnost zopakovat výsledky z roku 2006. "Záleží na počasí, globální oteplování nám pomáhá," podotkl Short. Na loňských prodejních výsledcích se podle něj podepsal extrémně teplý červen, který se s 910.000 prodanými hektolitry piva stal nejúspěšnějším měsícem v historii Plzeňského Prazdroje. Naopak studený srpen byl velice slabý, poznamenal.