Operátor měl problém s interní databází čísel a výpadek trval několik hodin. Firma poruchu postupně odstraňovala. "Aby se uživatel znovu přihlásil, musí vypnout a zapnout telefon," uvedla mluvčí.
Podle TV Nova se klienti nemohli dovolat ani na tísňové linky 150, 155 a 158. Celoevropská tísňová linka 112 však zůstala v provozu. "Pokud (klienti) v době výpadku použili právě tuto linku a byla v dosahu jiná mobilní síť, jako je Vodafone nebo O2, tak se bez problémů dovolali," řekla Nově mluvčí hasičů Pardubického kraje Vendula Horáková. "Na čísle 112 jako jediném z tísňových volání je totiž funkční vnitrostátní tzv. mezioperátorský roaming," dodala.
O hromadné kompenzaci postižených zákazníků společnost podle Kemrové neuvažuje. "Vzhledem k tomu, že výpadek byl krátkodobý a došlo k němu v časných ranních hodinách, nepředpokládáme, že by nedostupnost sítě mohla zákazníkům způsobit závažné problémy," dodala.
T-Mobile měl na konci roku přes pět milionů zákazníků. Firma provozuje mobilní síť GSM od roku 1996 a jejím většinovým vlastníkem je německý Deutsche Telekom.
Poslední vážnější výpadek zažil T-Mobile ještě jako RadioMobil na podzim roku 2000, kdy se firmě odhlásila ústředna. Zřejmě vůbec největší problémy měl konkurenční Eurotel, nyní Telefónica O2, v září 1997, kdy jeho síť v Praze a okolí nefungovala s přestávkami tři dny v jednom týdnu.