Komerční pojišťovna vystavila klienty postihu

04.01.2000 | ,
POJIŠTĚNÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Nemalé zklamání způsobila podle dnešních Zemských novin (ZN) a Slova některým klientům Komerční pojišťovna, když jim nedokázala od začátku roku zaslat potvrzení o zaplacení povinného ručení. Při uzavírání smlouvy sice motoristé dostali slib, že doklad brzy obdrží, mnozí však na něj ještě marně čekají, píší deníky s tím, že pojišťovna tak tyto klienty vystavila riziku, že je bude policie pokutovat za nedodržení zákona.

Regionální pobočky Komerční pojišťovny podle obou listů zatím urgujícím klientům radí, aby si pro náhradní doklad přišli. To ale podle pražské centrály není nutné. "Chystáme tiskovou zprávu, ve které se všem zklamaným veřejně omluvíme. Zpoždění vzniklo proto, že jsme nestihli včas poslat všechny doklady. Nedopatřením se také stalo, že jsme doklad nevystavovali hned při zaplacení," citují zástupce Komerční pojišťovny Zdeňka Smetanu.

Ten zároveň upozorňuje klienty, kteří by byli pokutováni, aby si doklad o postihu, na němž má být uveden důvod pokuty, schovali. "Chybu bereme na sebe. Škodu vzniklou v souvislosti s pojištěním každému nahradíme," řekl Smetana dnešním Zemským novinám a Slovu.

Smlouvu o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (tzv. povinné ručení), bez níž nelze od 1. ledna 2000 vyjet na silnici, uzavřelo podle informací ČTK k 3. lednu dni zhruba 4,733 miliónu motoristů. Komerční pojišťovna uzavřela 420.000 smluv.

Zdroj: ČTK

Autor článku

 

Články ze sekce: POJIŠTĚNÍ