Galaktionov dnes podnikatele a manažery seznamoval ve Zlíně s možnostmi spolupráce mezi českými a ruskými firmami. "Existuje například prostor pro vytvoření společného podniku, kdy česká strana disponuje unikátní technologií a ruská strana má prostory, pracovní sílu a především odbytiště. Ruský trh je obrovský a potřebuje velké množství zboží," uvedl.
Podle Viktora Šimečka z agentury CzechTrade ale nyní nad realizací investičních celků převládá hlavně prodej výrobků a služeb z České republiky na trzích v Ruské federaci. "Nejlepší obchody jsou přitom mimo Moskvu," dodal. V loňském roce pomohla agentura českým podnikatelům mířícím na ruský trh s kontrakty v celkovém objemu dvě miliardy korun.
Ruský business den uspořádala Obchodní a hospodářská komora ve Zlíně ve spolupráci s agenturou CzechTrade a Obchodně-průmyslovou komorou Ruské federace v Praze. Cílem dne je pomoci regionálním firmám při spolupráci s ruskými partnery. Zúčastnilo se ho asi 30 podnikatelů a manažerů z celého Zlínského kraje.