Klient získá výpisy nejen za poslední období, ale i historické přehledy, a to zpětně až do roku 2003. Novou možností je také nastavení inkasa, SIPO a inkasa ve prospěch operátora Telefónica O2 CR, a to prostřednictvím internetového bankovnictví. Rovněž bude možné dobíjet předplacené karty mobilních telefonů všech operátorů na českém trhu v prostředí internetového a mobilního bankovnictví. „Rostoucí zájem o služby přímého bankovnictví KB, které využívá na 851 tisíc našich klientů, je důkazem, že tento způsob komunikace s bankou je stále oblíbenější. Nejen tato skutečnost, ale také naše snaha o vyvážený rozvoj všech způsobů spojení s bankou, resp. správy financí a využívání bankovních produktů a služeb, nás vedou k neustálému rozšiřování nabídky přímého bankovnictví. Uživateli internetového bankovnictví se kromě například příležitosti k investování do podílových fondů IKS KB nově zobrazuje informace s maximální částkou, kterou může podle své aktuální finanční situace čerpat prostřednictvím spotřebitelského úvěru, Profi úvěru nebo kreditních karty,“řekl Mojmír Prokop, vedoucí pro přímé bankovnictví KB.
V srpnu 2006 KB zavedla pro klienty, kteří mají certifikát uložený v souboru, nový způsob podepisování aktivních operací v internetovém bankovnictví pomocí autorizačního SMS kódu. Ten uživatel zadává pouze při první aktivní operaci v rámci jednoho přihlášení do aplikace mojebanka; to znamená, že pokud bude klient zadávat např. tři příkazy k úhradě za sebou, stačí mu zadat autorizační SMS kód jen při první autorizaci platby. Další již může provádět bez nutnosti vygenerování a zadávání dalších autorizačních SMS kódů a takto může postupovat až do té doby, než-li se z aplikace mojebanka odhlásí. V rámci dokončení procesu zabezpečení internetového bankovnictví budou od 22. března 2007 moci tito klienti používat aplikaci mojebanka pouze po zaregistrování čísla mobilního telefonu.
„Pro další zvýšení bezpečnosti a kontroly ze strany klienta nad transakcemi prováděnými v internetovém bankovnictví doporučujeme nechat si bankou zasílat zpětná potvrzení formou SMS zprávy, e-mailu nebo faxu a také kontrolovat datum posledního přihlášení, které se zobrazuje na stránkách internetového bankovnictví,“ dodal Mojmír Prokop.
K 31. prosinci 2006 využívalo internetové bankovnictví 373 tisíc klientů, což představuje meziroční nárůst o více než 21 procent. Telefonní bankovnictví Expresní linka si ke stejnému datu zřídilo 705 tisíc klientů, tedy o téměř 6 procent více než-li ve stejném období v roce 2005. Meziroční nárůst uživatelů mobilního bankovnictví Mobilní banka, které umožňuje ovládat účet on-line, byl 154 procent na 12 500 klientů.
Prostřednictvím přímého bankovnictví, které je dostupné 24 hodin denně 365 dní v roce, bylo na konci roku 2006 zadáno přes 87 procent všech bezhotovostních transakcí.