Impulsu vzrostl počet posluchačů o 4000 na 934.000. Naopak Evropa 2 ztratila 40.000 příznivců a poslouchalo ji v průměru 911.000 lidé denně. Třetí Frekvence 1 měla 904.000 posluchačů, tedy stejně jako za předchozí sledované období od dubna do září. Počet posluchačů Radiožurnálu klesl o 44.000 na 738.000, ČRo 2 - Praha zaznamenal pokles o 10.000 na 428.000.
Co se týče podílů na trhu jednotlivých celoplošných stanic, první je opět Impuls s 11,8 procenta. Druhé místo patří Frekvenci 1 s 11,4 procenta, třetí je Evropa 2 s 9,6 procenta. Podíl Frekvence 1 je vyšší než u Evropy 2, ačkoli má méně posluchačů - důvodem je to, že Frekvenci 1 sice poslouchalo méně lidí, ti však u jejího programu strávili v průměru delší dobu.
Ve srovnání všech regionálních stanic z celé ČR je v počtu posluchačů opět první Rádio Blaník se 402.000 posluchači, což je o tisícovku více než v předchozím sledovaném období. Druhé je Radio Čas s 215.000 příznivci, což je stejně jako od dubna do září. Třetí je ČRo Brno, které získalo 19.000 nových posluchačů, a celkem jich tak bylo 211.000.
Rádio Impuls bylo v loňském druhém pololetí nejvíce poslouchanou stanicí v Jihočeském, Královéhradeckém, Jihomoravském a Olomouckém kraji. V Praze a Libereckém kraji měla nejvíce posluchačů Evropa 2, ve Středočeském a Ústeckém kraji pak Rádio Blaník. V Plzeňském kraji si lidé nejčastěji pustili Hitrádio FM Plus, v Karlovarském kraji Radio Egrensis, v Pardubickém kraji Rádio O.K., v kraji Vysočina pak Hitrádio Vysočina. Ve Zlínském kraji je první ČRo 1 - Radiožurnál a v Moravskoslezském kraji Rádio Čas.
Průzkum Radio Projekt se uskutečnil od 1. července do 17. prosince. Agentury se ptaly více než 15.000 náhodně vybraných lidí z celé České republiky ve věku od 12 do 79 let. Průzkum se uskutečňuje za pomoci telefonických hovorů zaznamenávaných do počítače a výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně vždy za uplynulých šest měsíců.