Zahájen 5. ročník ZLATÉ KORUNY / Odborníci i veřejnost zvolí nejlepší produkty

16.02.2007 | , Zlatá koruna
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Do pátého, jubilejního ročníku vstupuje soutěž Zlatá koruna. Tak jako v minulých letech budou i tentokrát odborníci zastoupení ve stočlenné Finanční akademii vybírat v jednotlivých kategoriích nejlepší produkty na českém finančním trhu.

Vedle hodnocení odborníků probíhá hlasování o Cenu veřejnosti. Výsledky soutěže budou vyhlášeny na slavnostním večeru v druhé polovině května 2007.

Od prvního ročníku se soutěže Zlatá koruna zúčastňují všechny přední banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti působící na českém trhu. Do loňského ročníku přihlásilo 50 finančních společností celkem 142 produktů. „Věříme, že tato čísla budou v letošním roce ještě vyšší,“ říká ředitel soutěže Zlatá koruna Dr. Pavel Doležal.

„Ukazuje se, že veřejnost při svém rozhodování o tom, jaké finanční služby bude využívat, přikládá stále větší váhu úrovni a kvalitě samotných finančních produktů. Zdaleka již nerozhoduje pouze jméno banky či finanční instituce. Roste poptávka po informacích a kvalifikovaných doporučeních. Zde vidím hlavní smysl Zlaté koruny, jejíž hodnocení pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v záplavě nabídek na finančním trhu,“ dodává Pavel Doležal. „Na druhé straně je to příležitost, kdy si banky a další finanční instituce ověřují oblíbenost svého produktu na trhu jak u odborné, tak i široké veřejnosti,“ doplňuje Otakar Schlossberger, finanční arbitr ČR a předseda Finanční akademie.

Finanční instituce mají možnost přihlašovat své produkty do soutěže Zlatá koruna 2007 až do 15. března 2007. Následně, od 16. března do 30. dubna 2007, bude přihlášené produkty hodnotit Finanční akademie.

V kategorii Cena veřejnosti rozhodují svými hlasy o nejoblíbenějším produktu sami klienti. Hlasuje se napříč všemi kategoriemi, a na rozdíl od předchozích ročníků je hlasování dvoukolové. Až do 15. března 2007 probíhá na www.zlatakoruna.info nominační etapa. Dvanáct produktů s největším počtem nominací postupuje do druhého kola, v němž bude mít veřejnost příležitost hlasovat vedle internetu také prostřednictvím SMS zpráv. Všichni hlasující budou zařazeni do soutěže o hodnotné ceny.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy