Podle údajů stanice Óčko tak počet jejích diváků za týden stoupl proti předchozímu sledovanému období o 30 procent. "Průměrně divák sleduje Óčko 87 minut," sdělil Stanislav Zdílna za Óčko, které patří pod mediální skupinu Mafra.
Týdenní sledovanost Spektra dosáhla 452.000 diváků, denně to bylo 98.000. V počtu diváků za týden je na třetím místě Galaxie sport s 428.000 zájemci o její program, v denní sledovanosti patří třetí příčka kanálu Film+ s 90.000 diváky.
Galaxie sport si tak podle jejích údajů polepšila ve srovnání s předchozím obdobím o 106.000 diváků týdně. "Jistě se na tomto nárůstu podepsalo i navýšení počtu přímých přenosů u všech klíčových sportů, především pak u kanadsko-americké NHL a anglické Premier League," sdělila mluvčí Galaxie sport Eva Novotná. Galaxie sport má stejného vlastníka jako celoplošná Nova, tedy společnost Central European Media Enterprises (CME).
Sledovanost za den je definována jako sledovanost alespoň pěti minut v alespoň jednom čtvrthodinovém intervalu. Týdenní sledovanost pak jako sledovanost alespoň pěti minut v jednom dni z posledních sedmi dnů. V průzkumu odpovídalo 14.700 respondentů.
Nejvíce diváků mají celoplošné televize. Z průzkumu vyplývá, že alespoň jednou za týden si loni od července do prosince pustilo program Novy 7,66 milionu dospělých, tedy 87,3 procenta všech dospělých. U ČT1 to bylo 6,89 milionu, u Primy o zhruba 451.000 méně. ČT2 si týdně alespoň jednou zapnulo 4,44 milionu zájemců.
Z výsledků také vyplývá, že v celé české populaci se v loňském druhém pololetí našlo jen necelých 330.000 lidí, tedy asi 3,7 procenta dospělých, kteří televizi nesledovali ani jednou za týden.