Klienti ČSOB si tak budou moct na platební kartu umístit portrét svých blízkých, momentku z dovolené, fotografii domácích mazlíčků anebo své oblíbené zpěváky či skupiny a to zcela podle jejich přání. Personalizovanou kartu nabídne ČSOB nejprve svým nejlepším klientům. Ve druhé fázi, zhruba kolem letních prázdnin, bude tato unikátní karta nabízena na masovém retailovém trhu.
Personalizovanou kartu, zcela ojedinělou na zdejším trhu, přináší do České republiky skupina KBC Group na základě velkého zájmu, s nímž se setkala v Belgii a v období loňských vánoc také v Maďarsku, kde ji vydává K&H Bank (vzor karty přiložen). ČSOB tak při uvedení tohoto nového karetního produktu na český trh těží ze skupinových zkušeností a synergií.
„Věříme, že personalizovaná karta z ČSOB se stane formou sebevyjádření, osobitého stylu jejího držitele podobně jako melodické zvonění mobilních telefonů, parfémy, značkové hodinky či různé střihy džínsů“, řekl Martin Eyberger, manažer retailového segmentu Platební komfort. „Zkušenosti KBC ukazují, že 75 % všech držitelů karet dává přednost vlastnímu designu a že neváhá kdykoliv vyměnit svou dosavadní kartu, dostane-li možnost zvolit motiv na její lícové straně. V Maďarsku kromě toho projevili klienti zájem získat ji i jako druhou, tedy doplňkovou kartu k témuž účtu a její osobitý, neopakovatelný design využít jako dárek svým nejbližším“, říká Eyberger.
Možnost mít na své platební kartě obrázek podle vlastní volby staví užívání karet do zcela jiné perspektivy. Takováto karta „šitá na míru“ není už jen platebním nástrojem, ale stává se předmětem, který rádi berete do rukou, kterým se rádi prezentujete, protože k němu máte osobní vztah. Prostě karta vás může potěšit pokaždé, když ji vyjmete z peněženky.