Podle finančního ředitele Holgera Kintschera se na nižším růstu tržeb proti počtu prodaných vozů odrazila posilující koruna proti euru. Od začátku roku 2004 koruna zpevnila o 17 procent, což dělá Škodě problémy zejména v klíčové západní Evropě, odkud loni pocházelo 60 procent tržeb. Neustálé oddalování přijetí eura podle něj dělá firmě problémy při plánování a může vést k přehodnocení investic automobilky.
"Letos chceme zvýšit výrobu na 600.000 vozů a stabilizovat výkonnost firmy," uvedl předseda představenstva Detlef Wittig. Letošní rok podle něj bude rokem nové Fabie, nových variant loni představeného Roomsteru a také Octavie ve verzi Scout. Firma se podle Wittiga chce soustředit na upevňování tržních pozic v Evropě a na rozšiřování kapacit v Číně, Rusku a Indii. Zahraniční výroba by měla vzrůst z loňských 35.000 vozů na 80.000 aut.
Škoda loni vyvezla vozy, originální díly a další komponenty za 164,2 miliardy korun, což představuje podíl na celkovém exportu ČR zhruba 7,7 procenta a činí to z firmy největšího exportéra. Tržby v západní Evropě se loni zvýšily o 5,4 procenta na 120,4 miliardy korun. Nejvíce firma rostla ve východoevropském regionu, kde tržby stouply o 46 procent na 19,9 miliardy Kč. V České republice společnost utržila 25,6 miliardy Kč, což je o 2,6 procenta více, než v roce 2005.
Za první dva měsíce Škoda zvýšila prodej o 15 procent na 88.447 vozů. Nejlépe si vedla Octavia, jejíž prodeje rostly o 10,7 procenta.