První centrum vzniklo v Brně loni v lednu. Následovala ještě jedno brněnské a také zlínské pracoviště a detašované pracoviště brněnského centra ve Znojmě. Konzultantky pomohly většinou ženám, pro radu si ale přišlo i několik mužů. Kromě běžného poradenství nabízí centra také semináře, například k daním.
Ženy často přicházejí se smělými plány, díky konzultacím si pak uvědomí všechny klady a zápory záměru a často svoji původní vizi změní, a to i razantně. Díky konzultacím už se ale podařilo rozjet 20 firem - několik jazykových škol, restaurací, takzvaných baby kaváren s dětskými koutky i masážní salon.
"Někdy se stává, že si klientka myslí, že všechno zařídíme za ni. Že jí to podnikání přineseme na talíři," popisuje manažerka. Na druhou stranu má prý ale řada žen chuť do podnikání a neodradí je ani nezájem rodiny. Manželé často plány svých poloviček nezavrhují, zároveň se ale nedá hovořit o aktivní podpoře. Právě proto je složitější sladit pracovní povinnosti se starostí o rodinu, míní manažerka.
Ženy, zvlášť po mateřské dovolené, často neovládají práci s počítačem a internetem. Proto jim přijde, že nemají dostatečný přístup k informacím. Chybí i peníze na rozjezd. Banky začínající podnikatele příliš nehýčkají, ať už jde o muže nebo o ženy, tvrdí manažerka a dodává, že pokud za sebou podnikatel nemá úspěšnou historii, banky se o něj příliš nezajímají. Jedinou cestou je pak využití vlastních úspor a často půjčování od příbuzných a známých. Občas stačí několik desítek tisíc, smělejší plány jsou ale dražší.