Podle Dennyho se loni na trhu negativně projevila nová legislativa, která od poloviny roku umožnila malým dovozcům masivní import nekvalitních ojetých aut bez omezení. Individuální dovozy přitom tvořily 60 procent všech prvních registrací osobních aut v ČR. "Letos očekáváme v ČR růst o deset až 12 procent," dodal Denny.
V České republice firma loni zvýšila prodej o tři procenta na 42.241 aut a vykázala tržby 6,94 miliardy Kč, což je o šest procent více než v roce 2005. Nejprodávanějšími značkami na domácím trhu byly Škoda, Ford a Renault s průměrnou cenou od 144.000 do 161.000 Kč. Zhruba 60 procent aut lidé koupili na leasing či úvěr. Vedle ojetin firma prodala kolem 3000 nových automobilů.
Vedle ČR působí AAA na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rumunsku. Letos plánuje dvě nové pobočky v Polsku, jednu až dvě v Rumunsku a dvě až čtyři v Maďarsku. Nově uvažuje o vstupu na trhy v Srbsku, na Ukrajině a v Rusku. Chce také otevřít výkupní centra v Belgii a ve Francii. Vedle toho společnost otevře šest nových poboček v Česku.
Firma v současnosti hledá možnosti, jak rozvoj financovat. Jednou ze zvažovaných variant je podle Dennyho nabídka akcií na trhu. Firma již vybrala jako poradce společnosti Patria a White&Case, ale zároveň jedná s privátními kapitálovými fondy.
Konkurenti AAA, jako jsou Auto Esa nebo Euroauto, zatím loňské výsledky nezveřejnili. Internetový program auto-plus, který se zaměřuje na ojetiny koncernu VW, loni zvýšil odbyt o 15,6 procenta na 13.265 vozů.
AAA Auto vznikla v roce 1992. V současnosti má 24 autocenter v pěti zemích a je největším prodejcem ojetých vozů ve střední Evropě. Firma zaměstnává kolem 3000 lidí.